Alla inlägg under september 2011

Av Anne-Sofie Nord - 11 september 2011 19:13

Ett tag sedan jag bloggade nu, men har varit sjuk och inte ridit så mycket, får skylla på det. Idag blev det dock ridning, lite oväntat skulle jag tävla idag (betalade in anm.avg sent och var struken ända till dan innan tävling) men det funkade det med!


Kände mig lite oförberedd då jag inte ridit så mycket. Hon kändes kanonfin på framridningen, galopperade fint i båda varven, men när vi kom in på banan blev jag (som vanligt) spänd och gjorde lite missar och tappade flytet ibland. Och Lillan tog naturligtvis korsgalopp i högervarv, men trots detta höjde vi med 4% från förra tävlingen. 57%! Framsteg : ) Nästa gång ska galoppen funka och jag ska hamna på runt 60%, det är i alla fall mitt mål.


Film från tävlingen:



Senaste veckan har Lillan påbörjat sin karriär som hopphäst! Malin har börjat hoppa henne, blir en P&J inom en snar framtid! Följ Malins blogg där hon skriver om detta! http://mallansliv.bloggagratis.se/


Själv hemma ikväll, sambon jobbar. Funderar på att se nån riktigt bra film och äta lite ostbågar : )


/A-S & Lillan

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards